2012. január 25., szerda

Smink - tusvonal

Mostanában sokszor előfordult, hogy nem volt kedvem hosszabb ideig a sminkemmel bíbelődni, így a szememet leginkább egy tusvonallal intéztem el. Hogy ne legyen unalmas és minden nap egyforma, próbáltam azt az egy vonalat is a legváltozatosabban elkészíteni. Hoztam néhány képet nektek inspirációnak, hogy ha eddig nem is, most hátha kedvet kaptok a tusvonal viseléséhez. :)

Klasszikus cicaszemek

Egy kis rafinéria

Különleges

Visszafogott


Vékony és egyszerű


Klasszikus és elegáns

Bulis estékre ajánlom

Inspiráció a nagy divatházaktól

Képek forrása: Pinterest
Hogy tetszenek? Szoktatok így sminkelni?

4 megjegyzés:

  1. De szépek!Bárcsak én is ilyen szép vonalat tudnék húzni.No de a gyakorlás teszi a mestert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg csak gyakorlás kérdése :) Nekem is egyre jobban megy, pedig régebben egy vékony vonalallal is megszenvedtem.

      Törlés
  2. Ez most nagyon jol jott! :) par hete vettem tust, de meg lusta voltam inspiraciot keresni, koszonom, hogy megtetted helyettem! :P :)

    VálaszTörlés