2011. augusztus 28., vasárnap

Link parádé #1

Mostantól (remélhetőleg) minden vasárnap hazai és külföldi blogok, weboldalak tartalmából fogok szemezgetni, és ajánlani. A kategóriák valószínűleg változni fognak, mikor mi keltette fel legjobban a figyelmemet. Remélem tetszeni fog Nektek ez a kis sorozat. :)



Rendszerezés: Iskolai holmik
Újrahasznosítás: Dézsa-fotel

Első körben ennyit gondoltam, ha tetszik, akkor legközelebb több linket is hozok. Úgyhogy várom a véleményeket, hogy legyen-e folytatás.

Volt kedvenc a felsoroltak közül? :)


15 megjegyzés:

  1. Én majdnem mindre rákattintottam :) Érdekes dolgokat hoztál :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet! És az ajánlások is kind-mind tetszenek. Még :)

    VálaszTörlés
  3. Ez egy nagyon jó ötlet. Én kíváncsi leszek erre a sorozatra. Nagyon tetszenek a linkek, főleg a copf és a szőnyeg, bár utóbbihoz sajna nem lenne türelmem.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a visszajelzést Lányok! :) Akkor ezentúl vasárnaponként várhatjátok a link parádét! Örülök, ha a linkek elnyerték a tetszéseteket, remélem a következő gyűjtemény is kedvetekre való lesz. :)

    VálaszTörlés
  5. Nem hittem a szememnek, mikor megláttam hogy én is bekerültem :D Kétszer olvastam el hogy ááá ez tuti vicc :D Köszönöm szépen a linkelést :)

    VálaszTörlés
  6. :) Nem vicc Bunny, nagyon megmaradt a fejemben ez a sminked, nagyon tetszett, ezért került be.

    VálaszTörlés
  7. Na majd akkor nézd meg mi lesz a következő Kreatív Kedden :)

    VálaszTörlés
  8. Kíváncsian várom!! Nagyon szeretem az ilyeneket, én is szoktam meseszereplőkből ihletet meríteni a sminkekhez (csak én nem mutatom meg senkinek :)). Nagyon jó lett a Csodaországos, csak ámuldoztam, milyen ügyesek és persze kreatívak vagytok! :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem legjobban a zöld rovat tetszik! Szuper, amit hoztál! Várom minden héten a zöld témát!!! Az iskolákat egyenként is átvizsgáltam és van még mit tanulnunk... Köszi!

    VálaszTörlés
  10. Megláttam, és rögtön eszembe jutottál :D
    http://www.inspiraciok.hu/2011/08/ikea-hack-make-up-asztalka-ami-kis.html

    Találkoztál már ezzel a bejegyzéssel? :)
    Remélem tetszik!!! ;)

    VálaszTörlés
  11. De édes vagy, hogy rám gondoltál ♥
    Nevetni fogsz, de rögtön szétnéztem a lakásban, hogy hová lehetne ilyen kis asztalt csinálni :DD Sajnos már minden fal foglalt... :\ Majd ha picit nagyobb lakás lesz! :)

    VálaszTörlés
  12. Emma, ez nagyon jó ötlet, mármint a linkparádé. Mondtam már, hogy mennyire szeretem a blogodat?
    Nekem a kedvencem a csináld magad szőnyeg. Nagyon jó ötlet, de nem hiszem hogy valaha nekiállnék.:)

    VálaszTörlés
  13. Borbelya, nem mondtad még, de nagyon köszönöm!! :) Igen, türelemjáték az a szőnyeg :D

    VálaszTörlés