2011. augusztus 23., kedd

Top 10 Award

Fannitól kaptam a díjat, nagyon szépen köszönöm! :)


A díjhoz tartozó szabályok:

1. Köszönd meg annak a személynek, akitől kaptad és linkeld be az oldalát.
2. Tedd ki a díj logóját az oldaladra.
3. Készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
4. Add tovább a díjat 10 bloggernek és ezt tudasd is velük

Kedvenc sminktermékeim

Bevallom, mostanában tesztelős időszakom van, új dolgokat próbálgatok ki, keresem az "igazit" a sminktermékek között. :) Azért összeszedtem 10-et azok közül a termékek közül, amik beváltak.

1. Oriflame Eye Artist Palette (Browns & Olives) - ez a termék nem mai darab, évekkel ezelőtt vettem, de a mai napig a kedvenc palettám. Bár sokat használom, nagyon lassan fogy. 5 szín található benne, zöld, barna és arany árnyalatokban, mind rendkívül pigmentáltak. Bár ilyet már nem találtok az Oriflame katalógusokban, az utódja, ami nagyon hasonlít rá: Oriflame Pure Color paletta (Greens and Browns).

2. Maybelinne NY The Colossal Volum' Express Waterproff szempillaspirál - szép, nagy, ívelt és dús pillákat kapunk, és a strandra is nyugodtan mehetünk vele.

3. Oriflame Giordani Gold bronzosító gyöngyök (Natural Radiance) - nagyon szeretem, ha alig teszek fel sminket, és ezt használom, nagyon feldobja az arcom mégsem feltűnő.

4. L'Oreal Paris Blush Minerals (Tender Rose/ Soft Rose) - ásványi alapú pirosító, amit sajnos már nem gyártanak. Szerencsére ez is lassan fogy, valószínűleg a kiszerelése miatt. Egy kis tégely, pici lyukakon tudjuk kiszórni a port. A tetején van egy kis ecset is, de ezt én egyáltalán nem használom.

5. Sigma F80 kabuki ecset - talán van akinek ez már közhely (mert olyan sok helyen lehet találkozni vele), de tény és való hogy szuper ez az ecset. Az alapozót, a púder és a pirosítót is felvihetjük vele. Nekem nagyon bevált.

6. Manhattan Cover Stick (Beige) korrektor - jól fed, mindig nálam van a neszesszerben, nem is nagyon magyarázom tovább. 

7. Oriflame 3 az 1-ben korrektorkészlet - 3 korrektor egy palettában, így egyszerre háromféle problémára nyújt megoldást. Nemcsak a pattanásokat fedi el, de a sötét karikákat vagy a bőrpírt is eltüntethetjük vele.

8. Avon Liiv Botanicals csillogó ajakkondícionáló - ez nálam egyfajta Joker szájfény. Ha rohanós napon van, mindig nálam van, mert szép, visszafogott csillogást ad a szájnak és még ápol is. 

9. Oriflame szemöldökárnyaló készlet - 2 szín van benne, mindkettő szép, nem természetellenes szín, plusz rögzítőviasz van benne, aminek köszönhetően egész nap tart, nem kopik le. Két kis ecset is tartozik a készlethez, de ezeket nem nagyon használom. Maximum utazáskor praktikus, hogy van benne ecset, így nem kell külön vinni.

10. Garnier Essentials szőlővíz szemfesték lemosó - ha már smink, akkor a sminklemosó is fontos. Most épp ez a kedvencem. 

A szabályok szerint tovább kell adnom 10 bloggernek, de be kell valljam, bajban vagyok. Sokaknál láttam, hogy már megkapták, így olyanoknak szeretném továbbadni, akik még nem kapták meg, így nem osztották meg a kedvenc sminktermékeiket se. 
Arra gondoltam, hogy akinek van blogja és szeretné megkapni, jelentkezzen itt kommentben, és beillesztem a posztba a blogját linkkel együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése