2011. augusztus 16., kedd

Sminkecset tartó - saját kezűleg

Ha nem tokkal együtt, készletben vásároljuk meg sminkecseteinket, akkor külön kell beszereznünk egy kis tároló táskát, ami leginkább utazáskor lehet praktikus. Nem szükségszerű azonban, hogy sok pénzt költsünk egy ilyen darabra. Ha magunk varrjuk meg, akkor nemcsak spórolhatunk, de teljes egészében a saját ízlésünk szerinti tartót kaphatunk. 


A pontos elkészítési módot itt olvashatjátok, angol nyelven, sok képpel. Ránézésre szerintem nem vészes az elkészítése, mint amilyennek látszik, ha meglesz a saját varrógépem, mindenképp varrok magamnak egy ilyet!

Hogy tetszik? Van közületek aki csinálna magának?


6 megjegyzés:

  1. Én is.:D Nagyon szuper. Jó ötlet szerintem a saját készítés.:)

    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. én tuti megpróbálom megcsinálni!! gyönyörűűűűűű és nagyon nagyon kell nekem egy ilyen :DD

    VálaszTörlés
  3. Aki elkészült a sajátjával, küldjön majd képet róla! :) Én is felteszem majd az enyémet, ha megcsináltam.

    VálaszTörlés
  4. De jól néz ki!!!! Bárcsak lenne ennyi ecsetem... :D

    VálaszTörlés
  5. A sminkecsettartó nagyon ötletes, kár, hogy nem tudok varrni :(

    VálaszTörlés