2011. augusztus 1., hétfő

A hónap kedvencei # július

Nektek is gyorsan elrepült a július? Nekem nagyon. A júliusi kedvenceim leginkább kozmetikumokból áll. Ez most egy ilyen hónap. 


  • Napszemüveg az Oriflame-től - Szerintem nagyon jól néz ki, magamon is nagyon tetszik. 
  • Garnier Essentials szőlővíz szemfesték lemosó - Azt szeretem benne, hogy hatékony és kíméletes. Nem csípi a szemhéjamat, nem húzódik tőle a bőr és olajos érzetet sem hagy maga után.
  • Garnier Essentials szőlővíz arctisztító gél 
  • Arctisztító labda (Oriflame) - az arctisztító géllel együtt csodát művel! 
  • e.l.f. Blush fuchsia fusion - Ebben a hónapban ezt használtam a legtöbbet. Nagyon szép a színe, apró csillámok is vannak benne.
  • Oriflame Pure nature teafaolajos pattanásápoló - Gyorsan leszárítja a pattanásokat, nekem nagyon bevált.
  • Maybelline mini Colorama körömlakk, 95 Green Park - Elég megosztó szín volt a körmömön, nem tetszett mindenkinek, pedig szerintem szuper.
  • Hajpánt Trillától! :) A blog első nyereményjátékán Anna is ilyet nyert.
  • Manhattan Cherry Lips szájfény - fincsi illata van


Végül egy kis zene:





Nektek mik voltak a július kedvencei? 

1 megjegyzés:

  1. Én a szabadságom kezdetét szerettem a legjobban :) Plussz azt, hogy 3 hónapnyi 4órázás után végre átvett a munkahelyem 8 órába :)
    Azt hiszem ennél jobb dolog nem is történhetett volna velem :)

    VálaszTörlés