2012. február 2., csütörtök

The Versatile Blogger díj

Ezt a "Sokoldalú Blogger" díjat Vikitől kaptam. :) Nagyon jól esett, köszönöm szépen Viki!
Igyekszem rászolgálni a sokoldalú jelzőre.


A díjjal járó teendők:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  • Sorolj fel 7 random dolgot.
  • Küldd tovább 15 bloggernek, akiket kedvelsz, és értesítsd őket.
7 random dolog rólam:
  1. Szeretem a könyvtárakat és a múzeumokat.
  2. Kórusban énekelek.
  3. Kétszeresen is keresztanyuka vagyok.
  4. Imádom Párizst.
  5. A kedvenc mozgásformám a pilates.
  6. Velem él egy cica és egy pézsmateknős.
  7. Sokáig gyűjtöttem az idézeteket.
Ha nem haragszotok nem fogok 15 bloggert felsorolni, csak néhányat azok közül, akikre illik a sokoldalú jelző :)

Fogadjátok szeretettel tőlem ezt a díjat.

Viki - Just for fun
Zsuzsi - Boldogság vár
Kata - Kicsikató
Felhőcske - Felhőcske blogja
Fróni - Mondo Fróni
Fanni - Fanni gardróbja

4 megjegyzés:

  1. Jajj, de aranyos vagy!!!! El sem hiszem!!! Még sosem kaptam díjat :D Köszönöm!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Emma!

    Nagyon kedves Tőled...köszönöm szépen!
    Örülök, hogy így látod, igyekszem nagyon, bár Én jóval kritikusabb vagyok magammal! :))
    Szép estét kívánok és persze gratulálok Neked is a díjhoz! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, nagyon örültem neki.:)

    VálaszTörlés