2011. augusztus 27., szombat

F&F 2011 ősz/tél

Tudom, már a nyár eleje óta elérhetőek az ősz új kollekciói, de én nyáron nem szeretek még az őszről beszélni. A nyár szóljon a nyárról. :) De mindjárt itt a szeptember, ezért most már elkerülhetetlen a téma.


Elsőként az F&F őszi/téli kollekciójának katalógusképeit mutatom meg nektek. Nekem nagyon tetszenek! Na jó, ebben a párizsi helyszínnek is nagy szerepe van. de épp ettől van olyan hangulatuk, amit én nagyon kedvelek. :)



A kedvencem ahol a Szajna parton áll a csajszi. Jó kis kényelmes, meleg, mégis nőies szett. Én szívesen hordanám, főleg a cipőt! A férfi kollekció darabjai is nagyon tetszenek.

Hogy tetszik? Melyik a kedvencetek?


5 megjegyzés:

  1. Melyik a kedvencem? A pasi! :D :D Csak egy kicsit rövidebb hajjal. :D Főleg a parkban! :D
    Női részlegről a narancsszínű táska, a barna is és a bézs kis kardigán tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az tetszik a legjobban (Szajna parton).:) A 6. képen a táska színe is nagyon tetszik. F&F-nek sokszor vannak szuper cuccaik. Asszem körül fogok nézni.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Lili :DDD Szerintem se rossz látvány :D

    Andi, én szeretem az F&F-et, nagyon jó cuccai vannak. Az a baj, hogy sokan a Tesco-val azonosítják, pedig ő csak a forgalmazó, nem a gyártó.

    VálaszTörlés
  4. neeem én még nem akarom a telet! Most etttem dinnyét. Olyan rossz pulcsikat nézni. Olyan rövid a nyár. ez igazságtalan.

    VálaszTörlés
  5. Kriszti, igen én is ezért nem foglalkoztam vele eddig, de most már lassan muszáj, mert félő, hogy megint egyik pillanatról a másikra köszönt be a hideg idő, és nem szeretem ha valami váratlanul ér. :D

    VálaszTörlés