2011. augusztus 26., péntek

Tollas gombos hajdísz

Talán már említettem, hogy szeretem feldobni a frizurámat szép hajbavalókkal, akár hajpánttal, akár csattal. Most egy tollas, gombos, jópofa hajdíszt hoztam nektek, amit elkészíthettek magatoknak. 


Szerintem nagyon jól néz ki! Amint lesz szép tollam, csinálok ilyet magamnak. Nem kell sok minden hozzá, nézzétek csak:


Ragasztópisztoly ragasztóval, szép tollak, hullámcsat, olló, egy darab filc anyag, egy nagyobb gomb.

Ha a hozzávalók megvannak, neki is vághatunk az elkészítésének. Nem írom most le a lépéseket, mert itt megtaláljátok a tutorialt, képekkel együtt. 

Nézzétek meg, tényleg minden egyes lépésről készült kép, és szerintem érthető hogy mit hogyan kell csinálni.

Barátnőknek ajándékba is elkészíthető, és ahány féle gomb és tollak, annyiféle hajdísz készülhet.


Hogy tetszik? Ki szeretne ilyen készíteni? :)


2 megjegyzés: