2011. augusztus 18., csütörtök

Te is tesztelnél?

Talán már hallottatok róla, én Ritánál olvastam róla.

A trnd marketing közösségnél neked is lehetőséged nyílik rá, hogy márkás termékeket tesztelj, elmondd a véleményed, és ezzel befolyásold a piac vezető cégeit.

A regisztráció és a tesztelendő termékek is ingyenesek. Csupán a véleményedet kérik cserébe.

Kedvet kaptál hozzá?
Írj nekem egy email a femininepunch@gmail.com email címre, a neveddel és email címeddel, és küldök egy regisztrációs linket. :)

4 megjegyzés:

  1. Én kicsit tartok ettől. A félelmem: kapsz pl. egy fogkrémet, meg 30 termékmintát, és hozzá ugyanennyi 40 oldalas kérdőívet, amit mindenkivel ki kell töltetni. Hatalmas idő, nem biztos, hogy megéri. Főleg, ha vissza is kell küldenki nekik poastán. Az nagyon sok pénz...
    Te mit gondolsz erről?

    VálaszTörlés
  2. Igen, bennem is felmerültek kérdések. Próbáltam mindent átolvasni az oldalukon. Én úgy értelmeztem, hogy elsősorban a Te tapasztalatod a fontos. Aztán adhatsz a barátaidnak (nem kell feltétlen 40nek), és megkérdezed az ő véleményüket. A honlapon (én ezt olvastam, postai visszaküldésről nem) pedig minél több barátod véleményét osztod majd meg, annál több pontot gyűjtesz, ami az én értelmezéseim szerint arra lesz jó, hogy minél értékesebb, magasabb színvonalú termékek tesztelésében vehess részt. Én mindenképp kipróbálom, aztán akár be is számolhatok itt a tapasztalatokról. És nemcsak a terméktesztre gondolok, hanem a programról alkotott véleményemre. :)

    VálaszTörlés
  3. Semmiféle postai visszaküldésről nincs szó, nincs kötelezettséged, ha nem adod oda senkinek az a te dolgod és ha nem készítesz véleményeket az is, de akkor kövileg nem kapsz semmit, hiszen kvázi nem teljesített a programot és azért teljesen ingyen hülyék lennének küldeni neked terméket...én biztosan kipróbálom és tőlem telhetően teljesítem is hiszen számomra fontos, hogy ne csak fogkrémet hanem értékesebb termékeket is tesztelhessek, de ez majd kiderül

    VálaszTörlés
  4. köszi:) igen, majd várom a véleményed!

    VálaszTörlés