2011. augusztus 30., kedd

A nyaralás emlékei

Ha a tengerparton nyaraltál, biztosan gyűjtöttél szebbnél szebb kagylókat, esetleg tengeri csillagot is. Szép lehet úgy is, ha egy nagy tálba gyűjtöd, de talán jobban érvényesül a szépségük, ha funkciót is adva neki valamit készítünk belőlük. Ehhez szeretnék néhány ötlettel, inspiráló fotóval hozzájárulni. A kivitelezés már a ti feladatotok lesz.

Emlékeztek a pohárjelölő gombokra? Kagylóból is elkészíthetjük.

Gyertyát is önthetünk bele. Ez egy nagyon egyszerűen kivitelezhető ötlet, és könnyen feldobhatjuk vele a lakást, vagy teraszt.

Ez a szélcsengő is gyorsan elkészülhet. Jól néz ki, nem?

Ez az egyik kedvencem! Egy nagy és egy kisebb kagylóból szappantartót varázsolhatunk.

Nem hangulatos egy ilyen égőfüzér pl. a teraszon?


 Forrás: marthastewart.com, google.com



Melyik tetszik legjobban?


4 megjegyzés:

  1. Kedves Emma! Nagyon szép az összeállításod! Nekem a szappantartó és a szélcsengő jön be a legjobban...bár első látásra giccsesnek tűnik a tükör, de a maga helyén szuper lehet! Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a szappantartó teszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  3. Hú én választani sem tudok, nagyon szuper dolgokat lehet csinálni.:) Az első montázs nagyon tetszik, mindkettő tök jó, szeretem az ilyen dekorációs dolgokat.:) Még suliban, kézműves szakkörön mi is csináltunk kagylós gyertyát.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. Én egy ilyen tükrös megoldást elfogadnék :) Bár biztosan takarítani is egy napi feladat :D
    (Jó az új profilképed ;) )

    VálaszTörlés