2012. február 8., szerda

Finom ajándékok Valentin napra

Közeledik a Valentin nap, és nem tudok szó nélkül elmenni mellette. Nem vagyok híve a csicsás, felesleges Valentin napi ajándékoknak, de nem is vagyok Valentin nap ellenes. Én ilyenkor legjobban valamilyen finomsággal szeretek kedveskedni. Hoztam nektek pár ötletet, hátha Ti is kedvet kaptok, hogy ilyesmivel lepjétek meg a Kedveseteket. És hogy mégis Valentin napi legyen, a főszerepben természetesen a szívecskék vannak.

Szivecskés tündértorta (innen)

Pizza szív feltéttel. A legjobb a házi készítésű pizza!
(kép a Pinterestről)


Piros szív süti (innen)

 Málnás mályvacukor szívek (innen)


Piros rakott palacsinta (innen)

 Még a tükörtojás is különlegesebb szív alakban
(Pinterest)

 Gyümölcsök szív formával kiszurkálva. 
Ugyanez zöldségekkel is elkészíthető. Salátának vagy mártogatósnak.
(Pinterest)



Készítettetek már hasonló szíves finom ajándékot?

4 megjegyzés:

  1. A szívecskés tündértorta milyen szépen néz ki, és nem is nehéz megcsinálni:)

    VálaszTörlés
  2. ezek nagyon jók, én is gondoltam egy ilyen válogatáson :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó kis ötletek,egyéb alkalmakra is :) köszi! :)

    VálaszTörlés