2011. december 29., csütörtök

Textilrózsák egy csokorban

Szeretem a szép textileket, valószínűleg ezért fogott meg nagyon ez a dekoráció. A színes, mintás textilekből készült rózsakompozíció elkészítéséhez csak egy kis kézügyességre (és egy varrógépre) van szükségünk.
 
Ajándéknak is szuper, persze csak ha tudod, hogy az illető szereti az ilyen dolgokat. :) Szerintem szépek, pl. egy vidéki stílusú (country, rusztikus, shabby) lakásba el tudnám képzelni.

A rózsákat persze máshoz is felhasználhatod. Kitűzőnek, hajpántra, vagy amit csak szeretnél. Én szeretem ilyen apróságokkal feldobni a ruháimat, a lakást, a hangulatomat. :)

Ha szeretnétek elkészíteni, ITT megtaláljátok a részletes tutorialt. 

Hogy tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek a virágok, igazi tavaszi hangulatot teremt a lakásban, úgyhogy én majd kora tavasszal próbálok meg csinálni valami hasonlót. :)

    VálaszTörlés