2012. november 5., hétfő

Paper Crown 2012 Holiday Collection

Ismeritek a Paper Crown márkát? Én nagyon szeretem (nézegetni), a ruhák tervezője Lauren Conrad, akinek alapból közel áll hozzám az öltözködési stílusa. Pár napja a Facebook oldalukon közzétették az új ünnepi kollekciót, és el kell mondanom, hogy nagyon tetszik! Szeretem amikor a romantikus és modern stílust ötvözik. Hoztam mutatóba néhány képet a kollekcióból. Én bármelyiket szívesen viselném az ünnepek alatt.
A Paper Crown honlapját itt találjátok. 










Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvencetek? 

3 megjegyzés:

  1. ó, ez a lány nagyon Emma :) A rózsaszín ruha tetszik nagyon! És a fekete tüll szoknya :)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, hogy annyira belém ivódott a "mindent a csípőnkre tolunk" módi, hogy nem bírok létezni derékban szabott ruhákban. Pedig milyen szépek!!!

    VálaszTörlés