2012. november 10., szombat

Romantikus hajfonatok - minden napra más

Az előző posztról, a 30 napos kihívásról eszembe jutott egy blogger, aki szintén szokott ilyen kihívásokat csinálni, csak éppen frizurákkal. Christina nagyon sok frizurát készített már és tett közzé a blogján. Érdemes átböngészni őket, akár csak inspirálódni, vagy megnézni a tutorial-jait, és elkészíteni magunknak néhányat közülük. Velem sokszor előfordult már, hogy nem tudtam mit kezdeni a hajammal. Ha ki volt engedve és csak lógott, az idegesített, így legtöbbször csak összekötöttem, vagy feltűztem egy egyszerű kontyba. Mostanában megint próbálkozom, hogy különböző egyszerű frizurákat készítsek magamnak. Azt gondolnánk, hogy oké, de ez marha sok idő, és a reggeli rohanásban képtelenség. De vannak ám gyorsan elkészíthetőek is, úgyhogy ez nem lehet kifogás. Tavaly már mutattam is egy párat. Igyekszem a jövőben is hozni még hasonlókat.

De térjünk vissza Christinára, és az ő 30 napos kihívására, ahol minden nap egy romantikus hajfonatot készített. ITT találjátok őket.

Forrás: hairromance.com

Vannak köztük egyszerűek és egészen különlegesek is.
Sajnos nem minden frizura pontos elkészítését írja le a blogban, ehhez meg kell vásárolnunk az ebook-ját, amiben mindezt megtaláljuk, egyéb tippek és ötletek mellett. De ügyesebbek szerintem enélkül is meg tudják a legtöbbet csinálni, vagy ha más nem, egy fodrász biztosan. Én nagyon szeretem a fonatokat, úgyhogy próbálkozni fogok velük. :)

 Hogy tetszenek? Kedvet kaptatok egy kis hajfonáshoz? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése