2011. július 3., vasárnap

A hónap kedvencei # június

Sziasztok! Tegnapra szántam ezt a bejegyzést, de a blogger úgy gondolta, hogy figyelmen kívül hagyja az ütemezést... Ne haragudjatok, hogy tegnap nem volt poszt.


Jöjjenek is a júniusi kedvenceim, csak úgy random.



  • Macskák musical a kecskeméti főtéren
  • got2b Power'ful dúsító hajformázó por - egyszerűen zseniális
  • cseresznye és ribizli minden mennyiségben - nyamii
  • interjú Trillával és az első nyereményjáték a blogon - jelentkezzetek, még nem késő! 
  • Nivea Waterlily & Olil tusfürdő
  • Lila ékszerszettem - csak nekem készült :)
  • színes körömlakkok - kézre és lábra egyaránt
  • pirosítók: e.l.f. - fuchsia fusion és nyx cream blush - rose petal - köszönöm Fru!
  • Playboy Play It Sexy parfüm - szeretem az édes illatokat

Nektek mik voltak a hónap kedvencei?

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Olvasgatom a blogodat és most megakadt a szemem egy mondaton...
    Macskák kecskeméten??? Csak nem kecskeméti vagy? :)
    (mert én is itt lakom!!! :) )

    Üdv.
    Zsuzsi
    Boldogság vár

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsi, de bizony én is kecskeméti vagyok! :D Kicsi a világ :D

    VálaszTörlés